Hyvitykset ja Palautukset

Pyrimme varmistamaan, että olet tyytyväinen ostokseesi. Jos saat kuitenkin vaurioituneen tuotteen tai väärän tuotteen, olemme täällä auttamassa. Palautuskäytäntömme on seuraava:

  • Vaurioituneet tai väärät tuotteet: Jos saat vaurioituneen tai virheellisen tuotteen, voit palauttaa sen 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta vaihtoa tai täyden hyvityksen saamiseksi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme palautusprosessin aloittamiseksi.
  • Avaamattomat tuotteet: Hygieniasyistä emme ota vastaan avattuja, käytettyjä tai testattuja kosmetiikkaa. Palautukset hyväksytään vain, jos tuotteet ovat avaamattomia ja alkuperäispakkauksissaan.

Palautusohjeet:

  • Lähetä sähköpostia osoitteeseen info@himva.fi aloittaaksesi palautusprosessin.
  • Liitä mukaan tilausnumerosi ja tuoteongelman tiedot.
  • Pakkaa tuotteet uudelleen tiukasti alkuperäiseen pakkaukseen.
  • Lähetä paketti osoitteeseen: Aaponkuja 1b 01400 Rekola Vantaa.
  • Kun olemme vastaanottaneet palautetut tuotteet, tarkastamme ne ja käsittelemme hyvityksen 5–7 arkipäivän kuluessa.

Tärkeät muistiinpanot:

  • Emme hyväksy avattujen, käytettyjen tai testattujen tuotteiden palautuksia hygieniasyistä.
  • Palautus on aloitettava 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
  • Hyvitykset käsitellään alkuperäisellä maksutavalla.