Hyvitykset ja Palautukset
Pyrimme varmistamaan, että olet tyytyväinen ostokseesi. Jos saat kuitenkin vaurioituneen tuotteen tai väärän tuotteen, olemme täällä auttamassa. Palautuskäytäntömme on seuraava:
- Vaurioituneet tai väärät tuotteet: Jos saat vaurioituneen tai virheellisen tuotteen, voit palauttaa sen 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta vaihtoa tai täyden hyvityksen saamiseksi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme palautusprosessin aloittamiseksi.
- Avaamattomat tuotteet: Hygieniasyistä emme ota vastaan avattuja, käytettyjä tai testattuja kosmetiikkaa. Palautukset hyväksytään vain, jos tuotteet ovat avaamattomia ja alkuperäispakkauksissaan.
Palautusohjeet:
- Lähetä sähköpostia osoitteeseen info@himva.fi aloittaaksesi palautusprosessin.
- Liitä mukaan tilausnumerosi ja tuoteongelman tiedot.
- Pakkaa tuotteet uudelleen tiukasti alkuperäiseen pakkaukseen.
- Lähetä paketti osoitteeseen: Aaponkuja 1b 01400 Rekola Vantaa.
- Kun olemme vastaanottaneet palautetut tuotteet, tarkastamme ne ja käsittelemme hyvityksen 5–7 arkipäivän kuluessa.
Tärkeät muistiinpanot:
- Emme hyväksy avattujen, käytettyjen tai testattujen tuotteiden palautuksia hygieniasyistä.
- Palautus on aloitettava 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
- Hyvitykset käsitellään alkuperäisellä maksutavalla.